Direktlänk till inlägg 2 december 2008

Tomtenisse

Av Rebecca Ronnysdother - 2 december 2008 19:28




Jag tycker att alla kvinnlig handbollsmålvakter ser så töntiga ut på tv. Så tjejiga på nått sätt. Utespelarna ser mkt hårdare ut. Tuffare. Mesmålvakter. & där till hör jag. bu.

Det är iaf kul med tvhandboll & hembakta bullar. inte vi iof.





Sen är det julpyntat här nu. Kan sakna en liten röd nisse eller två. Men på god väg. Där till hör glöggen. Fint.



Bilder.

Alex är klåfingrig som en 4 åring.

 Ska testa & klämma på allt.

Jag måste fota.

Tjockt påklädd på snöväg till bussen.
Tidig morgon.

 
 
Ingen bild

mamma

2 december 2008 20:22

Du är ingen mesmålvakt. Du är en tuffing med ett brett vitt hårband.

Och du det där med att vara nyfiken och klämma på paketen är nog inte Alex ensam om om jag känner dej rätt :).

 
jalde

jalde

3 december 2008 10:01

Du har aldrig haft sån stil Beccs! Du har mkt skönare stajl när du spelar, vad jag kommer ihåg iaf :D

http://taini.wordpress.com

 
jalde

jalde

3 december 2008 12:19

Speciellt när anfallaren kom för nära och du kicka henne i nyllet. Haha! Det glömmer jag aldrig. Det är hardcore, inte meserier. Din kommentar på det va bäst me: "Ja det är min målgård, va ska hon här inne och göra?" :D Även jag har ju fått en Becca-doja i flabben, på Hällevikslägret. Ont, men lärorikt! haha! ;)

http://taini.wordpress.com

 
jalde

jalde

18 december 2008 13:38

Vi vill se, Becca vinka! :D (haha)

http://taini.wordpress.com

 
Älskare o poet

Älskare o poet

23 december 2008 21:54

Hej Snyggizz!

Vill du vinna ett presentkort på upp till 1000 kr hos mer än 60 välkända butiker!?
gå in här för att få veta mer
http://www.gratismode.se/?c=24808

Ha det bra! Puss och Kram! Stötta mig och bli medlem!

http://http:/www.gratismode.se/?c=24808

 
Ingen bild

Mamma

17 januari 2009 05:26

Hej Hjärtat!
Nu är det säkert många som vill få lite info. om ditt liv och lite goa skratt av dina tankar. Vad händer?
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Ronnysdother - 22 januari 2009 13:39

      Nu kan ni äntligen läsa om mig igen :P   fast på http://rronnysdother.blogg.se ...

Av Rebecca Ronnysdother - 27 november 2008 19:24

        Vi har önskat oss en ny servis. Men dyr så ska tänka på saken. Vi pratar om det. Jag: - Men vi kan ha den jätte länge. Tänk vilka bjudningar vi kan ha sen. När vi bor större. osv. Alex: - Men älskling. Tycker du om ditt gula rum, som du hade ...

Av Rebecca Ronnysdother - 26 november 2008 07:47

      TVå upptäckter förstärktes igår.       1. Jag bli argare & argare för varje bussresa som går. Där sitter dom längst ut på dubbelsätet med sin väska bredvid eller tvärt om. & så är det dubbelsiffria som får stå upp. Hållplatsen senare stiger 85+...

Av Rebecca Ronnysdother - 24 november 2008 08:15

  Nej men hönni grabbar. E de så att det ska gnällas runt min lön så jag kan hoppa den. Jag betalar tillbaka det jag fått med. För jag har så jag klarar mig ändå. 900.000 extra i månaden. njaa. Skippar de.       "Utöver miljonlönen, som Nordström nu...

Av Rebecca Ronnysdother - 21 november 2008 21:53

        Johan Palm e grym. Idag har jag ringt å röstat. För Bagge trodde ju att de skulle behövas. Tror inte jag dock.             å Erica undrade va de va för träd i publiken. Pucko! ...

Presentation

Omröstning

Är du för eller emot gurka i cheesburgare?
 Gurkan är det godaste på hela burgaren. Lägg på två extra skivor!
 Gurkan duger. Det är bra som det är.
 Nej usch. Jag pillar alltid bort gurkan.
 Cheesburgare? Uhhrr. Det är inte gott varken med eller utan gurka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards