Alla inlägg under augusti 2008

Av Rebecca Ronnysdother - 11 augusti 2008 19:13



nej men det kanske är dags då.

inte för att livet är mer intressant nu. men mer tid över. ja. alex tränar fotboll me. så jag har tid.

det är alltid handboll.
besviken över bemötandet. men förmodligen för höga förväntningar. jag är en av dem nu. betala inträde å få ont i rumpan. osvettig. tydligen.

så visst. det kliade i fingrarna. men det gör ont i hjärtat av alla vibbar. ofina vibbar.



skolan är snart klar. 4 dagar. det är glalet hur fort det gått. jag har fått jobb. 2 egentligen. men ett känns varmare än det andra. så för alla jönköpingsbor. resten också. make up store is the place to be! :D där ska det klippas & klistras!



så..

Presentation

Omröstning

Är du för eller emot gurka i cheesburgare?
 Gurkan är det godaste på hela burgaren. Lägg på två extra skivor!
 Gurkan duger. Det är bra som det är.
 Nej usch. Jag pillar alltid bort gurkan.
 Cheesburgare? Uhhrr. Det är inte gott varken med eller utan gurka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards