Alla inlägg under februari 2008

Av Rebecca Ronnysdother - 5 februari 2008 21:44



Ursäkta mina många timmars skolk. Det var länge sen sist!

men..

Vi sitter där. En syrian, som knappt förstår svenska, & jag. Skön tystnad. Ibland är det skönt att bara va. Att va fler än en i samma ensamhet som den ensama själen. Men efter en weekend till drömmarnas land väcks jag av boten anna. Han gillar den & jag utstår med tillbakablickar som får mig att le.
tillbaka till arbetet.


Muffe. Förra årets BB star. Konstigt hur man beteer sig när man träffar kändisar. Till och med en som tagit hissen ner från b till d. Kanske e.
- En kycklingtallrik med ris tack. & då. Inte otrevlig på något sätt. Men med rädslan (?) för att verka fjäskig så inte alls så trevlig som man skulle kunna vara. Kom inte hit & tro att du är något, tänker jag. När det egentligen är jag som sätter kunga kronan på honom.


Annars.
Det ska bli något av mig. Den 18 feb börjar skolan.

Presentation

Omröstning

Är du för eller emot gurka i cheesburgare?
 Gurkan är det godaste på hela burgaren. Lägg på två extra skivor!
 Gurkan duger. Det är bra som det är.
 Nej usch. Jag pillar alltid bort gurkan.
 Cheesburgare? Uhhrr. Det är inte gott varken med eller utan gurka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards