Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Hjälp mig!!

Av Rebecca Ronnysdother - 21 november 2008 12:29



oj oj oj. glömt!

på något sätt har alla mina bilder försvunnit från den stationära. vilket betyder bilder från iprincip hela min sävsjö tid. 4 år. Helt sjukt ledsamt.

Så för alla er som har "mina" bilder.. skulle va sjyst om ni vill skicka. super!

förövrigt så har vi skaffat oss en extern nu med. aldrig igen!

 
 
Tommy

Tommy

23 november 2008 13:16

Shit!!! Det just det man fasar! Ångrar att man inte brände ut alla bilder på en DVD. Eller har en annan backup. Men men, hoppas det löser dig för dig

http://lauden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Ronnysdother - 22 januari 2009 13:39

      Nu kan ni äntligen läsa om mig igen :P   fast på http://rronnysdother.blogg.se ...

Av Rebecca Ronnysdother - 2 december 2008 19:28

      Jag tycker att alla kvinnlig handbollsmålvakter ser så töntiga ut på tv. Så tjejiga på nått sätt. Utespelarna ser mkt hårdare ut. Tuffare. Mesmålvakter. & där till hör jag. bu. Det är iaf kul med tvhandboll & hembakta bullar. inte vi iof.    ...

Av Rebecca Ronnysdother - 27 november 2008 19:24

        Vi har önskat oss en ny servis. Men dyr så ska tänka på saken. Vi pratar om det. Jag: - Men vi kan ha den jätte länge. Tänk vilka bjudningar vi kan ha sen. När vi bor större. osv. Alex: - Men älskling. Tycker du om ditt gula rum, som du hade ...

Av Rebecca Ronnysdother - 26 november 2008 07:47

      TVå upptäckter förstärktes igår.       1. Jag bli argare & argare för varje bussresa som går. Där sitter dom längst ut på dubbelsätet med sin väska bredvid eller tvärt om. & så är det dubbelsiffria som får stå upp. Hållplatsen senare stiger 85+...

Av Rebecca Ronnysdother - 24 november 2008 08:15

  Nej men hönni grabbar. E de så att det ska gnällas runt min lön så jag kan hoppa den. Jag betalar tillbaka det jag fått med. För jag har så jag klarar mig ändå. 900.000 extra i månaden. njaa. Skippar de.       "Utöver miljonlönen, som Nordström nu...

Presentation

Omröstning

Är du för eller emot gurka i cheesburgare?
 Gurkan är det godaste på hela burgaren. Lägg på två extra skivor!
 Gurkan duger. Det är bra som det är.
 Nej usch. Jag pillar alltid bort gurkan.
 Cheesburgare? Uhhrr. Det är inte gott varken med eller utan gurka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards